Preuzmite AnyDesk
Preuzmite TeamViewer
Sređivanje arhiva

Sređivanje arhiva

SREĐIVANJE ARHIVA (SREĐIVANJE, POPISIVANJE, OBRADA I TEHNIČKO OTPREMANJE POSLOVNE DOKUMENTACIJE)

Zaštita, obrada i korištenje gradivom u arhivama javnih ustanovama odvijaju se prema načelima i standardima arhivske struke. Arhivsko je gradivo od interesa za Republiku Hrvatsku i ima njezinu osobitu zaštitu, a na zaštitu arhivskoga gradiva primjenjuju se i propisi o zaštiti kulturnih dobara. Javnim arhivskim ili registraturnim gradivom smatra se gradivo nastalo djelovanjem i radom tijela državne vlasti, tijela jedinica lokalne samouprave i uprave, javnih ustanova i javnih poduzeća, trgovačkih društava koja su nastala iz bivših javnih poduzeća, javnih bilježnika i drugih osoba koje obavljaju javnu službu ili imaju javne ovlasti.

Javne ustanove dužne su arhivsko gradivo :
  • čuvati u sređenom stanju i osiguravati od oštećenja do predaje nadležnom arhivu
  • dostavljati na zahtjev nadležnoga državnog arhiva popis gradiva i javljati sve promjene u svezi s njim,
  • pribavljati mišljenje nadležnoga državnog arhiva prije poduzimanja mjera koje se odnose na njihovo gradivo,
  • redovito odabirati arhivsko gradivo iz registraturnoga gradiva,
  • omogućiti ovlaštenim djelatnicima nadležnoga državnog arhiva obavljanje stručnog nadzora nad čuvanjem njihova gradiva,
  • pridržavati se uputa nadležnoga državnog arhiva glede zaštite gradiva,
  • osigurati primjeren prostor i opremu za smještaj i zaštitu gradiva.
Sređivanje arhiva
  • Cjelokupno sređivanje, popisivanje, obradu i tehničko otpremanje poslovne dokumentacije (sređivanje arhive)
    Cijena: po dogovoru, plaćanje jednokratno

IZRADA XML DATOTEKE SA STRUKTURIRANIM PODACIMA ZA UNOS U SUSTAV ARHINET (Nacionalni arhivski informacijski sustav) !

Izrada XML-datoteke

Pravilnikom o upravljanju dokumentarnim gradivom izvan arhiva NN 105/2020 propisana je obveza dostave popisa dokumentarnog gradiva stvaratelja gradiva nadležnom arhivu u elektroničkom obliku.

Dostava u elektroničkom obliku omogućuje ažurno vođenje evidencija gradiva i znatno poboljšava mogućnosti pretraživanja i iskoristivost podataka, bez suvišnog ispisa i prepisivanja podataka.

Predviđena su dva načina dostave navedenih popisa u elektroničkom obliku: izravnim upisom u bazu podataka nadležnog arhiva ili u obliku elektroničkog obrasca (xml datoteke sa strukturiranim podacima popisa) koji utvrđuje Hrvatski državni arhiv.

Stvaratelji koji se odluče za dostavu putem elektroničkog obrasca popise će dostavljati u obliku XML – DATOTEKE 

NOVO!!   Kao dio naše ponude klijentima nudimo i uslugu izrade XML-datoteke sa strukturiranim podacima za unos u sustav Arhinet.

Cijena: ovisno o opsegu usluge

(plaćanje jednokratno)