
SREĐIVANJE ARHIVA (SREĐIVANJE, POPISIVANJE, OBRADA I TEHNIČKO OTPREMANJE POSLOVNE DOKUMENTACIJE)
Zaštita, obrada i korištenje gradivom u arhivama javnih ustanovama odvijaju se prema načelima i standardima arhivske struke. Arhivsko je gradivo od interesa za Republiku Hrvatsku i ima njezinu osobitu zaštitu, a na zaštitu arhivskoga gradiva primjenjuju se i propisi o zaštiti kulturnih dobara. Javnim arhivskim ili registraturnim gradivom smatra se gradivo nastalo djelovanjem i radom tijela državne vlasti, tijela jedinica lokalne samouprave i uprave, javnih ustanova i javnih poduzeća, trgovačkih društava koja su nastala iz bivših javnih poduzeća, javnih bilježnika i drugih osoba koje obavljaju javnu službu ili imaju javne ovlasti.
Javne ustanove dužne su arhivsko gradivo :
- čuvati u sređenom stanju i osiguravati od oštećenja do predaje nadležnom arhivu
- dostavljati na zahtjev nadležnoga državnog arhiva popis gradiva i javljati sve promjene u svezi s njim,
- pribavljati mišljenje nadležnoga državnog arhiva prije poduzimanja mjera koje se odnose na njihovo gradivo,
- redovito odabirati arhivsko gradivo iz registraturnoga gradiva,
- omogućiti ovlaštenim djelatnicima nadležnoga državnog arhiva obavljanje stručnog nadzora nad čuvanjem njihova gradiva,
- pridržavati se uputa nadležnoga državnog arhiva glede zaštite gradiva,
- osigurati primjeren prostor i opremu za smještaj i zaštitu gradiva.
- Cjelokupno sređivanje, popisivanje, obradu i tehničko otpremanje poslovne dokumentacije (sređivanje arhive)!
Cijena: po dogovoru!
(plaćanje jednokratno)
- Izrada XML-datoteke sa strukturiranim podacima za unos u sustav ArhiNet (nacionalni arhivski informacijski sustav) !
-“Pravilnikom o dopunama Pravilnika o zaštiti i čuvanju arhivskog i registraturnog gradiva izvan arhiva (NN 106/2007) uveden je novi način dostave popisa dokumentacijskih zbirki i gradiva koje one sadrže, tako da se oni nadležnom arhivu dostavljaju u elektroničkom obliku.
-Dostava u elektroničkom obliku omogućuje ažurno vođenje evidencija gradiva i znatno poboljšava mogućnosti pretraživanja i iskoristivost podataka, bez suvišnog ispisa i prepisivanja podataka.
-Predviđena su dva načina dostave navedenih popisa u elektroničkom obliku: izravnim upisom u bazu podataka nadležnog arhiva ili- u obliku elektroničkog obrasca (xml datoteke sa strukturiranim podacima popisa) koji utvrđuje Hrvatski državni arhiv.
-Imatelji koji se odluče za dostavu putem elektroničkog obrasca popise će dostavljati u obliku XML – DATOTEKE
NOVO!! – Tvrtka ADMINISTRATOR D.O.O. , uz izradu XML-datoteke u sklopu programa DIGITALNE ARHIVE kao dijela cjelokupnog programskog paketa za TAJNIŠTVO , nudi kao zasebnu uslugu i :
– IZRADU XML- DATOTEKE SA STRUKTURIRANIM PODACIMA ZA UNOS U SUSTAV ARHINET
Cijena: 500,00 kn
(plaćanje jednokratno)