Preuzmite AnyDesk
Preuzmite TeamViewer
“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

Informacijski sustav uredskog poslovanja “DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

  • Tvrtka Administrator d.o.o. , u suradnji s ugovornim partnerom – tvrtkom InRebus d.o.o., predstavlja programsko rješenje za upravljanje dokumentima – aplikaciju „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”. Tvrtka Administrator d.o.o. ugovorni je partner i ovlašteni zastupnik za distribuciju informacijskog sustava uredskog poslovanja „Digitalno uredsko poslovanje“  tvrtke InRebus d.o.o. (vidi “DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE” ). Jedna od naših zadaća je i vođenje brige o potrebama nadogradnje sustava u svrhu praćenja važećih zakonskih i podzakonskih propisa, te obuka i korisnička podrška korisnicima informacijskog sustava. Aplikacija „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE“ višenamjenski je sustav upravljanja dokumentima, integriran s postojećim sustavima, automatiziran te opremljen svim funkcionalnim i sigurnosnim karakteristikama. Program je u potpunosti usklađen s novom Uredbom o uredskom poslovanju i pratećom zakonskom regulativom. Programsko rješenje u vlasništvu je tvrtke InRebus d.o.o., a ugovorni partner i ovlašteni distributer zadužen za pružanje korisničke podrške je tvrtka Administrator d.o.o. Vlasnik aplikacije, tvrtka InRebus d.o.o. nositelj je certifikata za izradu poslovnog softvera – ISO 9001:2015 (Sustav upravljanja kvalitetom) i ISO/IEC 27001:2013 (Sustav upravljanja informacijskom sigurnošću), što predstavlja vjerodostojan dokaz kvalitete poslovanja nositelja certifikata i njegovih poslovnih aplikacija. Programsko rješenje za digitalno uredsko poslovanje tvrtke InRebus d.o.o. razvijeno je u suradnji s korisnicima, s ciljem da se ubrza i pojednostavi rad te da se radni procesi obavljaju bez zastoja i sa što višom produktivnošću.

 

           

 

  • Uz dokazane kvalitete proizvođača, najnaprednije karakteristike sustava i niske cijene usluga, aplikaciju „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE“ od sličnih programskih rješenja na tržištu izdvaja jednostavnost upravljanja. Automatsko urudžbiranje, izrada akata temeljem pripremljenih predložaka, automatska dodjela zaprimljenih pismena u predmet, prilagodba vezivanja dokumenata za poslovne događaje, predmete, procese i aktivnosti, samo su dio inovativnih rješenja razvijenih u sklopu aplikacije kako bi se korisnicima omogućila jednostavnost u radu, a za korisničku podršku i pomoć pri ovladavanju radom u aplikaciji, tu su djelatnici tvrtke Administrator d.o.o., čija je profesionalnost, stručnost i predanost svakom pojedinom klijentu garant za uspješnu i brzu prilagodbu ovom novom, digitalnom načinu uredskog poslovanja.

Uredba o uredskom poslovanju (NN 75/2021) 

  • Sukladno Uredbi o uredskom poslovanju informacijski sustav uredskog poslovanja je informacijski sustav pomoću kojeg se upravlja dokumentima, pripadnim poslovnim procesima, radnim tokovima i podacima uključujući: izradu dokumenata, primitak, raspoređivanje, obradu, izdavanje, otpremu, arhiviranje i izlučivanje, u okviru obavljanja poslova javnopravnog tijela, sukladno pravilima uredskog poslovanja.
  • Kakvo je trenutno stanje na tržištu informacijskih sustava uredskog poslovanja najbolje govori činjenica da preko 80 % javnopravnih tijela ima uspostavljen „informacijski sustav uredskog poslovanja“ a istovremeno se u Popisu brojčanih oznaka JPT , koji vodi Ministarstvo pravosuđa i uprave, mogu pronaći adrese pristupnih točaka (mrežne adrese za elektroničku razmjenu dokumenata) manje od 10 % javnopravnih tijela. Ova činjenica navodi na zaključak da velika većina „informacijskih sustava na tržištu“ zapravo nisu informacijski sustavi kakve javnopravna tijela moraju uspostaviti, već elektronički „urudžbeni zapisnici“ koji su korišteni do stupanja na snagu Uredbe, te nisu ni blizu udovoljavanja zahtjevima postavljenim Tehničkim specifikacijama za informacijske sustave uredskog poslovanje (vidi: https://rdd.gov.hr/tehnicka-specifikacija-informacijskog-sustava-elektronickog-uredskog-poslovanja/1841 ).
“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

Informacijski sustavi uredskog poslovanja vs “Urudžbeni zapisnici u elektroničkom obliku”

  • Uz gore navedeno navodimo i to da informacijski sustav uredskog poslovanja mora omogućiti cjelovito uredsko poslovanje u elektroničkom obliku, te takav sustav treba razgraničiti od elektroničkih urudžbenih zapisnika. Elektroničke evidencije uredskog poslovanje (urudžbeni zapisnici) po novoj uredbi samo su dio informacijskog sustava uredskog poslovanja.
  • Što cjelovito uredsko poslovanje u elektroničkom obliku podrazumijeva?  Sukladno Uredbi akti moraju nastati unutar informacijskog sustava uredskog poslovanja, što zapravo znači da moraju biti strojno označeni (jedinstvena oznaka pismena i QR kod) te im sustav automatski treba dodijeliti brojčanu oznaku (KLASU i URBORJ). Tako kreiran i označen akt se unutar sustava dodjeljuje ovlaštenoj osobi na potpis (promjena statua dokumenta i dostava korisniku). Ovlaštena osoba unutar aplikacije elektronički potpisuje dokument, te se isti elektroničkim šalje putem sustava eDelivery ili putem emaila integriranog s aplikacijom, bez da i u jednom trenutku postaje fizički dokument (papir).
“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”
  • Predmeti koji se vode u elektroničkom obliku po završetku se šalju u pismohranu (digitalnu arhivu koja čini sastavni dio informacijskog sustava). Protekom roka čuvanja digitalni dokumenti se izlučuju, odnosno u strojno čitljivom obliku dostavljaju nadležnom arhivu (ukoliko se radi o arhivskom gradivu). Dokumenti se u sustav zaprimaju elektroničkim putem, putem sustava eDelivery ili email adrese za zaprimanje pismena integrirane sa sustavom (e-mail pretinac), elektronički obrađuju i dostavljaju u rad nadležnim službenim osobama, sve u sklopu sustava. Sve službene osobe umrežene su u sustav, komuniciraju i razmjenjuju dokumente putem aplikacije za uredsko poslovanje. Sustav mora omogućavati izradu obveznih izvješća sukladno Naputku (Izvješće o rješavanju predmeta neupravnog postupka,  Izvješće o rješavanju predmeta Upravnog postupka prvog stupnja, Izvješće o rješavanju predmeta Upravnog postupka drugog stupnja, Dostavna lista za poštu (podaci o aktima otpremljenim putem pružatelja poštanskih usluga). Pored navedenih obveznih izvješća sustav bi trebao omogućiti i razna statistička izvješća i mjerenje efikasnosti te dodatna izvješća po različitim parametrima pretraživanja.
“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

Videoprezentacija informacijskog sustava “DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

  • U prethodnom tekstu opisani hodogram cjelovitog elektroničkog poslovnog procesa uvod je u videoprezentaciju našeg informacijskog sustava pod nazivom:                                                                 

 Praktični prikaz primjene Uredbe o uredskom poslovanju (NN 75/2021) na primjeru rada školske ustanove unutar informacijskog sustava uredskog poslovanja „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE“                                                                                                                                             (klikom na naslov/link iznad pristupate videoprezentaciji)

  • Video prezentacija predstavlja „Uredbu u malom“ i sadrži praktični prikaz primjene Uredbe na primjeru rada školske ustanove. Sastoji se od ukupno 18 točaka raspoređenih u 7 poglavlja. Svaka točka sadrži video prikaz koraka s pripadajućim titlovima. Na početku svakog video koraka nalazi se uvodni tekst koji predstavlja svojevrsnu pravnu uvertiru u prikaz koraka, te se unutar videozapisa prikazuje praktična implementacija u uvodu citiranih odredbi.
“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”
  • Videoprezentacija/upute

-Idite na Pokreni dijaprojekciju

-Na drugom slajdu nalazi se prikaz sadržaja po poglavljima

-Klikom na svako od poglavlja pristupa se točkama video prezentacije

Odabirom točke kreće video prikaz koraka s titlovima (za bolji pregled koristite opciju prikaza preko cijelog ekrana)

-Iz videa izlazimo sa Esc (Escape)

-Nakon izlaska iz video prikaza točke, za odabir sljedeće točke biramo jednu od dvije ikonice prikazane u dnu slajda (ikonica za povratak na glavni sadržaj po poglavljima / ikonica za povratak na sadržaj točaka unutar odabranog poglavlja)

-Za cijelo vrijeme pregleda video prezentacije ne izlazite iz dijaprojekcije                                                                                                                            

 

“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

Kvaliteta i podrška

Informacijski sustav „DIGITALNO UREDSKO POSLOVAN JE“ omogućava cjelovito uredsko poslovanje u elektroničkom obliku kako je to iznad kratko pojašnjeno. Preko 300 zadovoljnih korisnika aplikacije prilagodilo je svoje uredsko poslovanje zahtjevima Uredbe. Naši korisnici zaprimaju elektroničke dokumente u aplikaciju, komuniciraju međusobno unutar sustava, elektronički ovjeravaju i šalju akte, te završene predmete arhiviraju unutar sustava slanjem u pismohranu/AA (ad acta), te koriste sve ostale brojne pogodnosti i značajke aplikacije. Svim korisnicima aplikacije „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE“ dostupna je korisnička podrška zaposlenika tvrtke Administrator d.o.o. , ugovornog partnera i ovlaštenog zastupnika za prodaju i pružanje korisničke podrške. Individualiziranim pristupom, svakodnevnom interakcijom i vođenjem kroz konkretne predmete unutar sustava putem umrežavanja računala (anydesk, teamwiever), a koji prate inicijalnu obuku za rad u sustavu, korisnici se obučavaju za rad unutar sustava, bez ikakvih ograničenja odnosno na dnevni, tjedni ili godišnji broj poziva i/ili upita, što se pokazalo kao odlična praksa i stvarna pomoć prilikom prilagodbe ovom elektroničkom obliku uredskog poslovanja.

Obratite nam se i Vi i prilagodite vaše uredsko poslovanje zahtjevima nove Uredbe!

 

“DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”

FUNKCIONALNOSTI INFORMACIJSKOG SUSTAVA UREDSKOG POSLOVANJA

U nastavku navodimo neke od funkcionalnosti informacijskog sustava:

Prilagodba/individualizacija sustava krajnjim korisnicima

  • Kreiranje korisničkih računa i ustrojstvenih jedinica, unos plana klasifikacijskih oznaka i oznaka s popisa dokumentarnog gradiva s rokovima čuvanja (dokumentacijskih mapa)

Opcija pristupne točke/access point

  • Opcija pristupne točke (tzv access point) sastavni je dio naše ponude implementacije cjelovitog informacijskog sustava uredskog poslovanja
  • Za korisnike našeg sustava ne postoji obveza ugovaranja opcije pristupne točke s drugim dobavljačem, kao dodatne usluge

Implementacija funkcionalnosti elektroničkog potpisa i pečata

  • Integracija informacijskog sustava uredskog poslovanja s platformom za e/m Potpis i e/m-Pečat Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva (ovjeravanje dokumenata u word format izravno iz sustava/automatska pretvorba u PDF nakon potpisivanja)

E-mail pretinac

  • Integracija službene email adrese s aplikacijom, postavljanje funkcionalnosti e-pretinca za potrebe izravnog zaprimanje pismena u sustav

 

Modul Pismohrana/digitalna arhiva

  • Postavljanje modula Pismohrana/kreiranje dokumentacijskih mapa prema Popisu dokumentarnog gradiva s rokovima čuvanja
  • Opcija generiranja Popisa cjelokupnog gradiva koje se vodi u sustavu (s obveznim metapodacima sukladno Specifikaciji metapodataka) u obliku XML datoteke, za potrebu dostave nadležnom državnom arhivu

 

ZUP-it sustav

  • Mogućnost povezivanja i razmjene podataka sa ZUP-it sustavom (“mapiranje” podataka o statusu postupka, dostava rješenja u korisnički pretinac sustava e-Građani)
  • Priprema i provedba certifikacijskog procesa za sve korisnike za potrebe ishođenja certifikata/potvrde usklađenosti

Automatska dodjela brojčane oznake (KLASA, URBROJ) i jedinstvene oznake pismena

  • Dodjela klase i urudžbenog broja označavanjem dokumenata automatikom platforme/automatska dodjela brojčane oznake
  • Dodjela jedinstvene oznake pismena dokumentu/primjena 2d barkoda

 

Evidentiranje podnesaka u fizičkom obliku

  • Opcija ispisa naljepnice sa propisanim sadržajem (umjesto dosadašnjeg prijamnog štambilja)
  • Opcija ispisa potvrde primitka sa propisanim sadržajem (za podneske dostavljene u fizičkom obliku)

 

Obvezna izvješća

  • Generiranje obveznih izvješća sukladno Naputku o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja  NN 132/2021 (neupravni postupci, postupci UP/I i UP/II)

 

Ostale funkcionalnosti

  • izravno evidentiranje pismena zaprimljenih eDelivery protokolom
  •  evidencija i upravljanje pošiljkama koje se ne otvaraju
  •  evidencije priloga (uz pismena)
  • izrada akata i pismena temeljem pripremljenih predložaka
  • primitak, raspoređivanje i urudžbiranje ulaznih pošiljki i pismena
  • otvaranje i praćenje predmeta i pismena
  • dostava pismena/predmeta u rad
  • mogućnost hijerarhijske strukture prava pristupa
  • pristup i dostava predmeta i pismena službenim osobama prema ovlastima
  •  evidencija predmeta upravnih i neupravnih postupaka, te prijenosa
    predmeta iz neupravnog u upravni
  • sve ostale funkcionalnosti propisane Tehničkim specifikacija
    informacijskog sustava elektroničkog uredskog poslovanja, verzija 3.0

Cijena: Dostupna na upit kao sastavni dio ponude (napomena: na vaš zahtjev prije slanja ponude održavamo besplatnu online prezentaciju sustava)