INSTALACIJA I ODRŽAVANJE PROGRAMSKIH RJEŠENJA ZA RAČUNOVODSTVO I TAJNIŠTVO

Tvrtka Administrator d.o.o. kao  predstavnik za prodaju i održavanje LEPRINKA računovodstvenog i tajničkog software-a za škole na području Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije, nudi vam sljedeće usluge:

1. INSTALACIJA I ODRŽAVANJE PROGRAMSKOG PAKETA ZA TAJNIŠTVO
2. INSTALACIJA I ODRŽAVANJE PROGRAMSKOG PAKETA ZA RAČUNOVODSTVO

PROGRAMSKI PAKET ZA TAJNIŠTVO

Usluga instalacije i održavanja programskog paketa za tajništvo podrazumijeva pravo izbora između:

1.a)  INSTALACIJE I ODRŽAVANJA CJELOKUPNOG PROGRAMSKOG PAKETA ZA TAJNIŠTVO

1.b)  INSTALACIJE I ODRŽAVANJA POJEDINAČNIH PROGRAMA

 

1.a) INSTALACIJA I ODRŽAVANJE CJELOKUPNOG PROGRAMSKOG PAKETA ZA TAJNIŠTVO:

 Programski paket za tajništvo koji nudimo sadrži sljedeći set programa:

DIGITALNA ARHIVA-

Program služi za izradu XML-datoteke sa strukturiranim podacima za unos u sustav ArhiNet

-EVIDENCIJA RADNIKA I SATI-

Program „Evidencija radnika i sati“ omogućava lakše vođenje podataka o radnicima i jednostavno vođenje evidencije sati (na što vas obvezuje zakon)

-NABAVA-

Program „Nabava“ služi za vođenje evidencije ugovora i narudžbenica

-PUTNI NALOZI-

Pomoću programa „Putni nalozi“ upisujete i ispisujete putne naloge te vodite evidenciju istih

-UČENIČKE POTVRDE-

Program „Učeničke potvrde“ služi za ispisivanje i evidenciju potvrda izdanih učenicima. Prilikom instalacije ovog programa u njega ćemo Vam prebaciti podatke iz e-Matice , te će program sam prilikom izdavanja potvrde automatski ispisivati  klasu i urudžbeni broj na potvrdu, sto će Vama uvelike olakšati i ubrzati izdavanje potvrde.

-URUDŽBIRANJE

Ovaj program sukladan je uredbi o uredskom poslovanju

-Ova usluga podrazumijeva instalaciju i održavanje svih navedenih programa iz programskog paketa za tajništvo

 

Cijena:  250,00  kn/mjesečno

 

1.b)  INSTALACIJE I ODRŽAVANJA POJEDINAČNIH PROGRAMA:

 U sklopu ove usluge nudimo vam odabir jednog ili više navedenih programa koji čine dio programskog paketa za tajništvo. Ukoliko se odlučite na ovu opciju, nećete plaćati mjesečno već ćete odabrani program platiti jednokratno za razdoblje od jedne godine.

Ovdje vam posebno skrećemo pozornost na program URUDŽBIRANJE !!

-Naime,  Prijedlog nove Uredbe o uredskom poslovanju nosi sa sobom bitnu promjenu, a to je potpuna digitalna transformacija uredskog poslovanja za sve obveznike.

Što to znači?

To znači potpunu digitalizaciju uredskog poslovanja!

–  stupanjem  na snagu nove Uredbe, biti  će potrebno akte administrativno tehnički obraditi, dostaviti u rad i otpremiti u okviru i putem informacijskog sustava koji mora podržavati, između ostaloga, evidentiranje načina i točnog vremena otpreme akta, evidentiranje potvrde primitka, automatsku klasifikaciju predmeta, kao i brojne druge radnje koje je potrebno poduzeti kako bismo riješili meritum upravne ili neupravne stvari kojoj pristupamo.

-Takav informacijski sustav mora omogućiti cjelovito uredsko poslovanje u digitalnom obliku i  mora imati mogućnost povezivanja i razmjene podataka s drugim informacijskim sustavima koji se zasebno vode za određena upravna područja. 

-Korištenjem našeg programa u potpunosti ćete digitalizirati vaše  uredsko poslovanje, te se na vrijeme prilagoditi zahtjevima koje postavlja nova Uredba!

 

– kao što znate od 01. srpnja 2019. godine, svi obveznici javne nabave automatski su postali i obveznici korištenja sustava “e-Račun“. Servis e-Račun je internetski sustav za elektroničku razmjenu računa između poslovnih subjekata.

Korištenjem našeg programa “Urudžbiranje” , u potpunosti ćete se sinkronizirati sa servisom e-Račun te će se svi zaprimljeni računi automatski upisivati u urudžbenu knjigu.

 

 Cijena:  1250,00  kn/godina

(plaćanje jednokratno)

PROGRAMSKI PAKET ZA RAČUNOVODSTVO

Usluga instalacije i održavanja programskog paketa za računovodstvo podrazumijeva pravo izbora između:

2.a)  INSTALACIJE I ODRŽAVANJA CJELOKUPNOG PROGRAMSKOG PAKETA ZA RAČUNOVODSTVO

2.b)  INSTALACIJE I ODRŽAVANJA POJEDINAČNIH PROGRAMA

 

2.a) INSTALACIJA I ODRŽAVANJE CJELOKUPNOG PROGRAMSKOG PAKETA ZA RAČUNOVODSTVO:

Programski paket za računovodstvo koji nudimo sadrži sljedeći set programa:

 BLAGAJNA

U ovom programu, između ostalog možete stvarati i ispisivati uplatnice, isplatnice, blagajničke izvještaje…

KNJIŽENJE

“Knjiženje” je povezano s našim programima “Materijal”, “Blagajna” i “Plaća”, što znači da većinu podataka prilikom samog procesa knjiženja ne morate ručno unositi, već program to radi umjesto vas

MATERIJAL

Program “Materijal” je program za vođenje evidencije materijalnog i financijskog stanja zaliha.

OSNOVNA SREDSTVA

“Osnovna sredstva” služe za vođenje evidencije dugotrajne imovine u ustanovi i automatski izračun amortizacije.

PLAĆE I UGOVORI

Ovaj program ima sve funkcije koje treba imati moderan program za izradu obračuna. Osim plaća moguće je obračunavati i ugovore o djelu – bilo za umjetnike ili umirovljenike, autorske honorare.

PRAKSA

Ovaj program služi za obračunavanje prakse učenicima koji su ju obvezni obaviti.

SALDAKONTI UČENIKA

Saldakonti učenika” je program namijenjen vođenju evidencije financijskih obaveza učenika prema školi, a moguće je i ispisivati uplatnice.

SITNI INVENTAR

“Sitni inventar” služi za vođenje evidencije o sitnom inventaru u ustanovi…

UČENIČKI SERVIS

“Učenički servis” je program koji vam je potreban ako u školi imate posredovanje zapošljavanja učenika za vrijeme praznika. U ovom programu nalaze se popis poslodavaca, podaci i zanimanja učenika, a također ovdje stvarate i ugovore i isplate.

Ova usluga podrazumijeva instalaciju i održavanje svih navedenih programa iz programskog paketa za računovodstvo.

 

 Cijena:  500,00  kn/mjesečno

 

2.b)  INSTALACIJA I ODRŽAVANJA POJEDINAČNIH PROGRAMA:

 U sklopu ove usluge nudimo vam odabir jednog ili više navedenih programa koji čine dio programskog paketa za računovodstvo. Ukoliko se odlučite na ovu opciju, nećete plaćati mjesečno već ćete odabrani program platiti jednokratno za razdoblje od jedne godine.

 

Cijena:  1250,00  kn/godina

(plaćanje jednokratno)

Obratite nam se s povjerenjem!

Hvala Vam na Vašem upitu. Odgovoriti ćemo u najskorijem mogućem roku.
Došlo je do pogreške. Molimo Vas pokušajte ponovno.