APLIKACIJA “DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”
Tvrtka Administrator d.o.o. , u suradnji s ugovornim partnerom – tvrtkom InRebus d.o.o., predstavlja programsko rješenje za upravljanje dokumentima – aplikaciju „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE”.
Aplikacija „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE“ višenamjenski je sustav upravljanja dokumentima, integriran s postojećim sustavima, automatiziran te opremljen svim funkcionalnim i sigurnosnim karakteristikama. Program je u potpunosti usklađen s novom Uredbom o uredskom poslovanju i pratećom zakonskom regulativom. Programsko rješenje u vlasništvu je tvrtke InRebus d.o.o., a ugovorni partner i ovlašteni distributer zadužen za pružanje korisničke podrške je tvrtka Administrator d.o.o. Vlasnik aplikacije, tvrtka InRebus d.o.o. nositelj je certifikata za izradu poslovnog softvera – ISO 9001:2015 (Sustav upravljanja kvalitetom) i ISO/IEC 27001:2013 (Sustav upravljanja informacijskom sigurnošću), što predstavlja vjerodostojan dokaz kvalitete poslovanja nositelja certifikata i njegovih poslovnih aplikacija.
Programsko rješenje za digitalno uredsko poslovanje tvrtke InRebus d.o.o. razvijeno je u suradnji s korisnicima, s ciljem da se ubrza i pojednostavi rad te da se radni procesi obavljaju bez zastoja i sa što višom produktivnošću. Kao garant kvalitete programskog rješenja/aplikacije „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE“ najbolje svjedoči lista respektabilnih klijenata – korisnika poslovnih aplikacija tvrtke InRebus d.o.o.
T-mobile (Deutche Telekom Group), Agram banka, Hrvatska lutrija (HL), Apis IT, Ministarstvo poljoprivrede, Državni zavod za statistiku i Ured Predsjednika Republike Hrvatske, samo su djelić zadovoljnih korisnika poslovnih aplikacija tvrtke InRebus d.o.o.
Uz dokazane kvalitete proizvođača, najnaprednije karakteristike sustava i niske cijene usluga, aplikaciju „DIGITALNO UREDSKO POSLOVANJE“ od sličnih programskih rješenja na tržištu izdvaja jednostavnost upravljanja.
Automatsko urudžbiranje, izrada akata temeljem pripremljenih predložaka, automatska dodjela zaprimljenih pismena u predmet, prilagodba vezivanja dokumenata za poslovne događaje, predmete, procese i aktivnosti, samo su dio inovativnih rješenja razvijenih u sklopu aplikacije kako bi se korisnicima omogućila jednostavnost u radu, a za korisničku podršku i pomoć pri ovladavanju radom u aplikaciji, tu su djelatnici tvrtke Administrator d.o.o., čija je profesionalnost, stručnost i predanost svakom pojedinom klijentu garant za uspješnu i brzu prilagodbu ovom novom, digitalnom načinu uredskog poslovanja. Okvirna cijena najma aplikacije dostupna je na upit, a konačna cijena će ovisiti o organizacijskoj strukturi, broju ustrojstvenih jedinica i krajnjem broju korisnika unutar ustanove koji moraju imati pristup informacijskom sustavu uredskog poslovanja (npr: pisarnica, ured ravnatelja, tajnik, voditelj računovodstva) te veličini tijela i količini podataka koji se obrađuju (s obzirom na potrebne kapacitete pohrane unutar pismohrane/arhive.)
Obratite nam se i prilagodite vaše poslovanje zahtjevima Uredbe!
PROGRAMSKI PAKET ZA RAČUNOVODSTVO
Usluga instalacije i održavanja programskog paketa za računovodstvo podrazumijeva pravo izbora između:
2.a) INSTALACIJE I ODRŽAVANJA CJELOKUPNOG PROGRAMSKOG PAKETA ZA RAČUNOVODSTVO
2.b) INSTALACIJE I ODRŽAVANJA POJEDINAČNIH PROGRAMA
2.a) INSTALACIJA I ODRŽAVANJE CJELOKUPNOG PROGRAMSKOG PAKETA ZA RAČUNOVODSTVO:
Programski paket za računovodstvo koji nudimo sadrži sljedeći set programa:
BLAGAJNA
U ovom programu, između ostalog možete stvarati i ispisivati uplatnice, isplatnice, blagajničke izvještaje…
KNJIŽENJE
“Knjiženje” je povezano s našim programima “Materijal”, “Blagajna” i “Plaća”, što znači da većinu podataka prilikom samog procesa knjiženja ne morate ručno unositi, već program to radi umjesto vas
MATERIJAL
Program “Materijal” je program za vođenje evidencije materijalnog i financijskog stanja zaliha.
OSNOVNA SREDSTVA
“Osnovna sredstva” služe za vođenje evidencije dugotrajne imovine u ustanovi i automatski izračun amortizacije.
PLAĆE I UGOVORI
Ovaj program ima sve funkcije koje treba imati moderan program za izradu obračuna. Osim plaća moguće je obračunavati i ugovore o djelu – bilo za umjetnike ili umirovljenike, autorske honorare.
PRAKSA
Ovaj program služi za obračunavanje prakse učenicima koji su ju obvezni obaviti.
SALDAKONTI UČENIKA
Saldakonti učenika” je program namijenjen vođenju evidencije financijskih obaveza učenika prema školi, a moguće je i ispisivati uplatnice.
SITNI INVENTAR
“Sitni inventar” služi za vođenje evidencije o sitnom inventaru u ustanovi…
UČENIČKI SERVIS
“Učenički servis” je program koji vam je potreban ako u školi imate posredovanje zapošljavanja učenika za vrijeme praznika. U ovom programu nalaze se popis poslodavaca, podaci i zanimanja učenika, a također ovdje stvarate i ugovore i isplate.
Ova usluga podrazumijeva instalaciju i održavanje svih navedenih programa iz programskog paketa za računovodstvo.
Cijena: 500,00 kn/mjesečno
2.b) INSTALACIJA I ODRŽAVANJA POJEDINAČNIH PROGRAMA:
U sklopu ove usluge nudimo vam odabir jednog ili više navedenih programa koji čine dio programskog paketa za računovodstvo. Ukoliko se odlučite na ovu opciju, nećete plaćati mjesečno već ćete odabrani program platiti jednokratno za razdoblje od jedne godine.
Cijena: 1250,00 kn/godina
(plaćanje jednokratno)